BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobtype: Fastansættelse
Geografi: Nivå
Sprog: Engelsk og Tysk
Erfaring ønskes: Minimum 2 års erfaring med debitorbogholderi og inddrivelse
Krav til systemkendskab: Erfaring med Navision og meget gerne Navision Business Central er mega vigtigt
Du er uddannet i en økonomiafdeling og har min. 2 års erfaring med bogholderi. Du har erfaring med Bogholder i Microsoft Dynamics NAV el. Business Central samt daglig bruger af Excel. Vi søger en person, som er samarbejdsorienteret, og som kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst. Du er endvidere serviceminded, vant til at overholde deadlines og sætter en ære i at levere i høj kvalitet. Da vores kunde er en international virksomhed, er det vigtigt, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale og gerne også tysk.
Om jobbet:
- Dagligt bogholderi, afstemninger samt betalinger
- Kreditvurdering, Rykkerhåndtering, afdragsordninger og inkasso
- Månedlig fakturering, provisionsafregning
Om dig:
- Uddannelsesbaggrund i regnskab og job erfaring med debitorbogholderi og inddrivelse
- Erfaring med Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP systemer, Microsofts Office-pakke
- Gode kommunikationsevner i forhold til at kunne arbejde i et team
Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 23292
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Helsingør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Work Supply IVS, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: www.worksupply.dk
Via e-mail: ak@worksupply.dk
Telefonisk: 29727582
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878694